makkii123
Topic Author
Posts: 2
Joined: Sat 29 Jul 2017, 15:51

Coriolis PDF

Sat 29 Jul 2017, 15:53

Hej,

Jag har precis köpt den stora boxen, med allt som finns att få tag i till Coriolis.
Men!

Jag saknar PDF'en för att låta mina spelare ta del utav utklippta delar av boken på håll.
Skulle kunna fota och skicka, men det blir inte nån vidare kvalité.

Kan man köpa?
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4895
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Coriolis PDF

Sat 29 Jul 2017, 19:14

Fria Ligan
 
makkii123
Topic Author
Posts: 2
Joined: Sat 29 Jul 2017, 15:51

Re: Coriolis PDF

Sun 30 Jul 2017, 11:52

Okej Tomas, tack för svar!

Fick för mig att man skulle få den när man köpte via webshopen, och nu när jag kollar det så står det i produktbeskrivningen.

Vart har jag fått det?

"Produktbeskrivning
ÅRETS ROLLSPEL 2016 enligt speltidningen Fenix läsare
Ikonpaketet innehåller alla produkter som vi hittills utgivit till Coriolis – mörkret mellan stjärnorna:
  • Coriolis – mörkret mellan stjärnorna. En tjock box med två hårdinbundna böcker, 5 skeppshäften med ritningar, 5 besättningskort, en karta över Tredje horisonten, en karta över Coriolis, en dubbelsidig stridskarta, tabellhäfte, spelmarker och 10 svarta tärningar.
  • Ikonkortleken – som låter dig utföra spådomar, slumpa initiativ och T66-slag, skapa äventyrsfrön och dessutom 18 stycken SLP:s som kan användas både som generiska eller specifika personer.
  • SL-skärm. Denna nya SL-skärm till Coriolis är en riktig lyxversion av tjock kartong och har fyra paneler i stället för tre. Utsidan är prydd av Martin Bergströms vackra illustration och insidan är fullmatad med alla tabeller som SL behöver i Tredje horisonten!
  • Rollformulärshäfte – för att smidigt hålla koll på din rollperson.
  • Skeppsformulärshäfte – med utrymme för besättning, moduler, last och skeppslog.
  • Det 48-sidiga fullängdsäventyret Det döende skeppet, som är en perfekt introduktion till Coriolis – mörkret mellan stjärnorna.
  • De 64-sidiga modulen Horisontens hemligheter, med massor av extramaterial för dig som är spelledare.
Genom att köpa detta specialpaket sparar du 158 kr jämfört med att köpa produkterna separat.
OBS! Du får kompletta PDF:er av alla böcker direkt vid köp."
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4895
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Coriolis PDF

Sun 06 Aug 2017, 03:36

Hej!

Om du köpt spelet via vår webshop ska du ha fått en länk för att ladda ner PDF:en direkt i bekräftelsemejlet. :)
Fria Ligan

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests