User avatar
Brior
Topic Author
Posts: 934
Joined: Sat 09 Apr 2011, 10:59

Re: Vredesverk och Vanderland

Sun 13 Apr 2014, 21:43

Nu försöker jag inte fiska efter att få en bok som är signerad xD eftersom jag anser en signerad bok med författarens namn är ok men en signerad bok med namn och kanske en personlig hälsning är så mycket mer värd ^^

Skulle det bli någon signering i framtiden så lär det bli 3 böcker jag har med mig xD
Vet inte om du såg signeringsschemat på min blogg: http://erik-granstrom.blogspot.se/2014/ ... ingar.html.

Det blir säkert fler tillfällen också.

Hälsar
Erik G
 
ThemVSyou
Posts: 81
Joined: Tue 03 Jan 2012, 22:44

Re: Vredesverk och Vanderland

Mon 14 Apr 2014, 02:52

Nu försöker jag inte fiska efter att få en bok som är signerad xD eftersom jag anser en signerad bok med författarens namn är ok men en signerad bok med namn och kanske en personlig hälsning är så mycket mer värd ^^

Skulle det bli någon signering i framtiden så lär det bli 3 böcker jag har med mig xD
Vet inte om du såg signeringsschemat på min blogg: http://erik-granstrom.blogspot.se/2014/ ... ingar.html.

Det blir säkert fler tillfällen också.

Hälsar
Erik G
Ah Trevligt men tyvärr så har jag inte möjlighet att ta mig till stockholm den 25:e eller uppsala den 26:e så det va väldigt tråkigt, dock kanske uppsala kan lösa sig då jag har en kompis som bor där annars får jag väl vänta tills fjärde boken :)

En Fråga gällande omslaget till Vredesverk vem är det på omslaget förutom blatifagus är det miranda möjligtvis?
 
User avatar
Brior
Topic Author
Posts: 934
Joined: Sat 09 Apr 2011, 10:59

Re: Vredesverk och Vanderland

Mon 14 Apr 2014, 14:29

Ah Trevligt men tyvärr så har jag inte möjlighet att ta mig till stockholm den 25:e eller uppsala den 26:e så det va väldigt tråkigt, dock kanske uppsala kan lösa sig då jag har en kompis som bor där annars får jag väl vänta tills fjärde boken :)

En Fråga gällande omslaget till Vredesverk vem är det på omslaget förutom blatifagus är det miranda möjligtvis?
Vi kan i värsta fall fixa det postledes om du vill, eller så får du vänta.
Det är mycket riktigt Miranda på bilden.
 
ThemVSyou
Posts: 81
Joined: Tue 03 Jan 2012, 22:44

Re: Vredesverk och Vanderland

Mon 14 Apr 2014, 23:37

Ah Trevligt men tyvärr så har jag inte möjlighet att ta mig till stockholm den 25:e eller uppsala den 26:e så det va väldigt tråkigt, dock kanske uppsala kan lösa sig då jag har en kompis som bor där annars får jag väl vänta tills fjärde boken :)

En Fråga gällande omslaget till Vredesverk vem är det på omslaget förutom blatifagus är det miranda möjligtvis?
Vi kan i värsta fall fixa det postledes om du vill, eller så får du vänta.
Det är mycket riktigt Miranda på bilden.
Det blev fixat min kompis som bor i uppsala kommer komma hit där jag bor västerås och hämta upp mina böcker och ta dem till signeringen i uppsala

EDIT: Jag kommer själv kunna komma till uppsala för signeringen :D
 
ThemVSyou
Posts: 81
Joined: Tue 03 Jan 2012, 22:44

Re: Vredesverk och Vanderland

Sat 26 Apr 2014, 20:53

Tack Erik Granström för en väldigt trevligt signering och pratstund :D
 
User avatar
Brior
Topic Author
Posts: 934
Joined: Sat 09 Apr 2011, 10:59

Re: Vredesverk och Vanderland

Sat 26 Apr 2014, 21:17

Tack Erik Granström för en väldigt trevligt signering och pratstund :D
Tack själv! Kul att du kunde komma trots allt och jag tyckte att uppslutningen överhuvud taget blev över förväntan.
 
ThemVSyou
Posts: 81
Joined: Tue 03 Jan 2012, 22:44

Re: Vredesverk och Vanderland

Sat 26 Apr 2014, 21:32

Tack Erik Granström för en väldigt trevligt signering och pratstund :D
Tack själv! Kul att du kunde komma trots allt och jag tyckte att uppslutningen överhuvud taget blev över förväntan.
Ja det håller jag med om det var kul och se att det blev en del människor ändå
 
Byrax
Posts: 1094
Joined: Fri 08 Jan 2016, 10:42
Location: Mythic North

Re: Vredesverk och Vanderland

Wed 20 Jan 2016, 17:31

Är snart klar med Slaktare Små och Vredesverk ligger redo överst i att-läsa-högen. En sak som slår mig är hur mycket som fastnat i huvudet från speltiden (det är ändå ca 20 år sedan senaste djupdykningen). Orters placering, historik, personer, maktgrupperingar; det mesta har på något märkligt sätt fastnat, likt Remuntratankefrön i skalleboet.

I övrigt är det hela mycket underhållande och jag gillar verkligen de tvister och friheter som tas från och med "grundhistorien". Med Vanderland i sikte känns det skönt att få krönikan komplett snart också. :D

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests