User avatar
Wrathu
Topic Author
Posts: 6
Joined: Sun 16 Sep 2018, 15:33
Location: Eskilstuna

KÖPES: Mutant Specialtärningar

Tue 18 Sep 2018, 01:42

Hej!

Då tärningarna är slut i butik och jag inte orkar vänta på att dom kommer in på lager igen undrar jag om någon har ett extra set med Mutant specialtärningar som säljes till vettigt pris?

H/Jimmy
 
User avatar
Henke
Posts: 1639
Joined: Sat 09 Apr 2011, 13:34
Location: Fria Ligan Fanboy

Re: KÖPES: Mutant Specialtärningar

Tue 18 Sep 2018, 06:03

Hej!

Då tärningarna är slut i butik och jag inte orkar vänta på att dom kommer in på lager igen undrar jag om någon har ett extra set med Mutant specialtärningar som säljes till vettigt pris?

H/Jimmy
Menar du detta? (http://www.skuggspel.com/mutant-ar-noll ... ltarningar). Finns de inte i lager?
Om det mot förmodan är dem och inte finns i lager så hade jag personligen passat på att köpa fler Mutantboxar, för varje box innehåller ju fler tärningar.
I skuggan av Trakorien - Bloggkrönika från Svavelvinter
Förbjuden Zon - Bloggkrönika från Version Noll
Spelledarens Pod - Av spelledare, för spelledare, om spelledare, samt ett och annat spelmöte
 
User avatar
Wrathu
Topic Author
Posts: 6
Joined: Sun 16 Sep 2018, 15:33
Location: Eskilstuna

Re: KÖPES: Mutant Specialtärningar

Tue 18 Sep 2018, 09:47

Jajamän det är dom tärningarna jag menar, hade dock velat slippa betala 250kr för tärningarna (fraktat och klart). Så jag tänkte att det kanske finns någon vänlig själ som har tärningar till överst och kan tänka sig att låta dom vandra vidare till någon som vill använda dom (men till en lite lägre kostnad då jag bara vill komplettera spelet med dom).

Jag ska beställa Genlab Alfa boxen men när man läser om den så står det att tärningar inte medföljer längre.
 
User avatar
Henke
Posts: 1639
Joined: Sat 09 Apr 2011, 13:34
Location: Fria Ligan Fanboy

Re: KÖPES: Mutant Specialtärningar

Tue 18 Sep 2018, 18:21

Jajamän det är dom tärningarna jag menar, hade dock velat slippa betala 250kr för tärningarna (fraktat och klart). Så jag tänkte att det kanske finns någon vänlig själ som har tärningar till överst och kan tänka sig att låta dom vandra vidare till någon som vill använda dom (men till en lite lägre kostnad då jag bara vill komplettera spelet med dom).

Jag ska beställa Genlab Alfa boxen men när man läser om den så står det att tärningar inte medföljer längre.
Ojdå, visste inte att tärningarna utgått från lådan. Kanske Elysium eller Maskinarium-lådorna fortfarande finns att köpa inkl. tärningar?
I skuggan av Trakorien - Bloggkrönika från Svavelvinter
Förbjuden Zon - Bloggkrönika från Version Noll
Spelledarens Pod - Av spelledare, för spelledare, om spelledare, samt ett och annat spelmöte
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4896
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: KÖPES: Mutant Specialtärningar

Tue 18 Sep 2018, 20:02

Hej!

Snabbt inpass här - det stämmer att Genlab Alfa inte innehåller tärningar, vi behövde göra något för att få ner priset på omtrycket av Genlab (boxen är även billigare i butiken till följd av det). De lösa tärningsseten är också slut - det kommer dock ett helt nytt och omdesignat tärningsset till Mutant senare i höst, så håll ut. :)
Tärningar finns fortfarande i Maskinarium och Elysium.
Fria Ligan
 
Mikethebike
Posts: 63
Joined: Thu 01 May 2014, 17:51

Re: KÖPES: Mutant Specialtärningar

Wed 19 Sep 2018, 14:47

Vad blir det för ny design på dem då? Och när dyker kortlek/spelhjälpmedel 3 upp?
:)
 
User avatar
DanneGard
Posts: 17
Joined: Sat 15 Sep 2018, 21:01
Location: Tranås

Re: KÖPES: Mutant Specialtärningar

Wed 19 Sep 2018, 18:11

 
User avatar
Wrathu
Topic Author
Posts: 6
Joined: Sun 16 Sep 2018, 15:33
Location: Eskilstuna

Re: KÖPES: Mutant Specialtärningar

Thu 20 Sep 2018, 11:26

Det fick bli ett exemplar av Maskinarium också.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests