Hellblazer
Topic Author
Posts: 4
Joined: Wed 10 Aug 2016, 23:51

KULT SÖKES I ROLLSPELS BYTE!

Thu 11 Aug 2016, 00:31

Tja! :) Har fått 90-tals nostalgi o saknar mitt KULT.. Så nu letar jag efter en ny samling.. Då jag är fattig, så vill jag helst försöka göra ett byte.. Rollspelspryl mot rollspelspryl typ.. Jag träffas helst också vid affären så vi båda vet att vi blir nöjda.. Jag kan åka inom Stockholms området utan problem..
DET JAG HAR:
*MUTANT ÅR NOLL (1:a versionen) Boxen är signerad av Kosta(en av författarna) och allt är i mycket bra skick..
*BLODSMAK (MUTANT:UA-Novell) Signerad av Henrik Örnebring (författaren)
*TRAIL OF CTHULHU med kampanjerna
*ETERNAL LIES * ARKHAM DETECTIVE TALES
*THE FINAL REVELATION * TATTERS OF THE KING (den är till Call of Cthulhu).. Har även lite annat men det här är mer parten av vad jag anser kunna vara jämna byten..
DET JAG SÖKER:
KULT (1:a versionen) *Den Svarta Madonnan *Tarotikum *Fallna Änglar *Mörkrets Legioner *Purgatory..
Det va väl det! :)
 
Hellblazer
Topic Author
Posts: 4
Joined: Wed 10 Aug 2016, 23:51

Re: KULT SÖKES I ROLLSPELS BYTE!

Wed 17 Aug 2016, 01:00

Jag har även Genlab Alpha. Zonkompendium:1,2,3
*Call of Cthulhu *DELTA GREEN. *Day of the Beast. *HORROR IN REDHOOK. (Ett äventyr. Det är Fett!!;)) *The Stars are Right, *Our Ladies of Sorrow.
*Classified Information,Twilight2000 och 2013, SAGA 1a utg.. Jorges Bestiarium,Dark Conspiracy med emphatic's guidebook,en del grejer till gamla drakar&demoner,Jeremiah RPG,Western och gamla Stjärnornas Krig.. o en del till.. Jag vill verkligen spela KULT igen så boxar o sånt är oviktigt,hela böcker bara,men dom kan va lite slitna!! ;)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest