Mogunda

Söker spelgrupp i Lund/malmö

Wed 28 Nov 2018, 17:41

Hej.

Jag är intresserad av att hitta en spelgrupp i Lund-området som kan tänka sig en till spelare. Jag är 32 år gammal och har tidare spelat en del drakar och demoner (olika versioner), star wars, samt mutant UA. Jag är sugen på att spela mutant: år 0, coriolis, Symbaroum, eller svärdets sång. 

Förutom glatt humör och spelarglädje så kan jag bidra med alla släppta produkter till ovanstående spel.

Jag har tid att spela maximalt en gång per vecka, föredragsvis varannan vecka.

Mvh,
Johan

Edzel

Re: Söker spelgrupp i Lund/malmö

Thu 13 Dec 2018, 21:21

Hej Johan, jag är också intresserad av att hitta folk att spela med. Jag bor i Malmö och är 38 år. Det var länge sedan jag spelade nu, men i ungdomen spelade jag mycket Drakar och Demoner, Mutant, Sagan om Ringen, Neotech mm. Att spela varannan vecka vore idealiskt för mig med. Jag kan bidra med gott humör, inlevelse och en plats att spela på. Naturligtvis bör vi vara fler än två för att det ska bli något så vi får väl se var den här tråden bär.

Om du inte blir avskräckt av mitt intro här hoppas jag få vara med om fler svarar på din tråd.

Bästa hälsningar

Gabriel

Mogunda

Fri 14 Dec 2018, 14:25

Hej!

Låter ju finnemang! Vi får ta och fiska efter lite mer folk.

Mvh,
Johan

Edzel

Fri 14 Dec 2018, 20:02

Hej igen! Men toppen! Ja vi får fiska lite. Jag glömde skriva att jag är intresserad av att spela de spel du nämnde jag med.

Mvh
Gabriel

Oceanliner

Tue 05 Feb 2019, 00:42

Hej, fick ni startat någon grupp? Jag hade tyckt det vore roligt att spelleda något av fria ligans spel tillsammans med en grupp av likasinnade i malmö varannan vecka under våren. Jag spellede mycket i min ungdom. Stilen jag föredrar är lite som en äventyrsfilm; en blandning av problemlösning, socialt rollspelande in character, stämning, action och lite humor.
GZIP: Off