mini72
Topic Author
Posts: 1
Joined: Wed 06 Feb 2019, 01:43

Nytryck av MUA

Wed 06 Feb 2019, 02:03

Har ni på FL tänkt i genom det hela? Läste ett svar på Kickstartern för Mutant - Hindenburg. Många frågade efter resten av böckerna å svaret var att ni inte kan trycka upp allt. Kan inte förstå varför det skulle vara ett problem? Hälften (om inte mer) av foundingen kommer av att folk vill ha MUA. Jag har svårt att se att det skulle vara ekonomi som hindrar. I så fall går det ju att crowed founda. Om ni inte gör det så lär det bli århundradets klavertramp. Det har varit jättesvårt och SVINDYRT att få tag i MUA. Men jag törs inte tänka på hur det ska se ut nu. Helt plötsligt är det ett par hundra personer till som ska slås om dom få böckerna ( som inte är med i nysläppet ) som finns. Förr fick man betala över 3000 för en Ulvriket. Hur tror ni det kommer att bli nu? 6000? 8000? 10000? Tror mer på det sista. Å det blir ju jävligt konstigt. Ni tar ett problem å gör det extremt mycket större. För ni borde veta att när folk väl har fått sina böcker å spelat så vill dom oxå spela resterande. Å det blir inte sjysst på nått sätt. Jag tror ni är ganska tvugna att tänka om i frågan. Personligen så hade jag tänkt foundat 1800. Alltså nya bocken å dom 4 MUA å även den sista om det målet nås. Men när jag sen läste erat svar ändrade jag mej. Har ingen lust å sitta med 2/3 av någonting å veta att jag får lov att lägga 5000-10000 per bok om jag ska fylla samlingen. Nä hörni ni ni. Tänk om å tänk rätt. Om et inte är så att hela gänget sitter på en massa Ulvriket böcker å tänker göra storkovan :-)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests