Enshadi
Topic Author
Posts: 1
Joined: Wed 17 Oct 2018, 10:15

Köp pdf till Symbaroum

Wed 17 Oct 2018, 10:22

Hej. Ny på det här forumet och har egentligen en fråga till Fria Ligans butik men hittar inga kontaktuppgifter så försöker med forumet.

Jag hittar ingen möjlighet att vare sig köpa pdf med Symbaroums regelbok eller Introduktionskapitlet till Tistla Fäste. Detta gick att köpa i Järnringens webshop. Eftersom jag spelleder mina spelare via Internet skulle dessa vara mycket önskvärt om det gick att köpa.
 
User avatar
baylox
Posts: 176
Joined: Fri 28 Feb 2014, 13:15

Re: Köp pdf till Symbaroum

Wed 17 Oct 2018, 13:41

I väntan på officiellt svar, så finns det mesta (allt?) till Symbaroum på drivethru (har filtrerat ner till Symbaroum och bara svenska, vet inte om det fungerar...). Hoppas du hittar vad du söker!
Titta vad jag gjort! / Things I've created:
Coriolis - talanger och referensmaterial
Symbaroum - Unsung Heroes of the Abomitorium
Ur Varselklotet/TftL - mysterier & spelböcker
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4895
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Köp pdf till Symbaroum

Wed 17 Oct 2018, 14:04

Stämmer finfint! Vi säljer inga rena PDF:er i webshopen, men allt finns hos Drivethru.
Fria Ligan
 
Katapraktoi
Posts: 6
Joined: Fri 23 Nov 2018, 14:26

Re: Köp pdf till Symbaroum

Fri 23 Nov 2018, 14:30

Vad har hänt med allt gratismaterial som Järnringen hade på sin butikssida? Går det inte längre att få tag på? PDF:er så som "En utläggning om Davokars skog" eller vad den nu hette, eller de korta gratisäventyren.
 
User avatar
Rangertheman
Posts: 63
Joined: Thu 18 Aug 2016, 16:34
Location: Norrtälje, Sweden

Re: Köp pdf till Symbaroum

Sun 25 Nov 2018, 12:31

Vad har hänt med allt gratismaterial som Järnringen hade på sin butikssida? Går det inte längre att få tag på? PDF:er så som "En utläggning om Davokars skog" eller vad den nu hette, eller de korta gratisäventyren.
De ligger också på DriveThruRPG, antingen till 0 kr eller betala-vad-du-vill (PWYW).
Proofreader Extraordinaire
 
Katapraktoi
Posts: 6
Joined: Fri 23 Nov 2018, 14:26

Re: Köp pdf till Symbaroum

Tue 01 Jan 2019, 14:32

Nja, det skulle jag inte riktigt säga är sant. På engelska visst, men inte de svenska versionerna.
 
User avatar
Fenhorn
Moderator
Posts: 4416
Joined: Thu 24 Apr 2014, 15:03
Location: Sweden

Re: Köp pdf till Symbaroum

Tue 01 Jan 2019, 14:55

Rätt, på DriveThruRPG finns det inte det svenska gratismaterialet. Det finns dock på FLs egen sida  
http://frialigan.se/sv/games/symbaroum-2/?downloads

(Inte för jag är någon expert på Symbaroum om vad som har varit och vart det varit).
“Thanks for noticin' me.” - Eeyore
 
Katapraktoi
Posts: 6
Joined: Fri 23 Nov 2018, 14:26

Re: Köp pdf till Symbaroum

Thu 03 Jan 2019, 17:55

Rätt, på DriveThruRPG finns det inte det svenska gratismaterialet. Det finns dock på FLs egen sida  
http://frialigan.se/sv/games/symbaroum-2/?downloads

(Inte för jag är någon expert på Symbaroum om vad som har varit och vart det varit).
Men gud så bra. TACK! :D Det här är precis det jag letat efter. Nu kan jag andas ut. Känner mig sämst på att söka nu också, men det är ju en annan sak.  :roll:

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest