User avatar
Henke
Topic Author
Posts: 1639
Joined: Sat 09 Apr 2011, 13:34
Location: Fria Ligan Fanboy

CORIOLIS CUSTOM DICE – UNLOCKED!

Thu 05 Apr 2018, 16:06

De här tärningarna från Coriolis engelsk Kickstarter vill jag ju såklart köpa! Hur löser man det? Dyker de upp i webshoppen framöver? Finns det annat i engelska kickstartern som inte fanns i den svenska?
I skuggan av Trakorien - Bloggkrönika från Svavelvinter
Förbjuden Zon - Bloggkrönika från Version Noll
Spelledarens Pod - Av spelledare, för spelledare, om spelledare, samt ett och annat spelmöte
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4895
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: CORIOLIS CUSTOM DICE – UNLOCKED!

Thu 05 Apr 2018, 23:45

De här tärningarna från Coriolis engelsk Kickstarter vill jag ju såklart köpa! Hur löser man det? Dyker de upp i webshoppen framöver? Finns det annat i engelska kickstartern som inte fanns i den svenska?
Hej! Tärningarna dyker upp i webshopen framöver. Vad gäller helt nya grejer i den engelska kickstartern så är det nog annars bara det nya scenariot "A Song for Jarouma", och det ska vi se till att dela med alla svenska Coriolis-backers free of charge. :)
Fria Ligan
 
User avatar
Henke
Topic Author
Posts: 1639
Joined: Sat 09 Apr 2011, 13:34
Location: Fria Ligan Fanboy

Re: CORIOLIS CUSTOM DICE – UNLOCKED!

Fri 06 Apr 2018, 20:12

De här tärningarna från Coriolis engelsk Kickstarter vill jag ju såklart köpa! Hur löser man det? Dyker de upp i webshoppen framöver? Finns det annat i engelska kickstartern som inte fanns i den svenska?
Hej! Tärningarna dyker upp i webshopen framöver. Vad gäller helt nya grejer i den engelska kickstartern så är det nog annars bara det nya scenariot "A Song for Jarouma", och det ska vi se till att dela med alla svenska Coriolis-backers free of charge. :)
Konstaterar som vanligt att man är bortskämd som kund hos Fria Ligan :-)
Jag håller utkik efter tärningarna!
I skuggan av Trakorien - Bloggkrönika från Svavelvinter
Förbjuden Zon - Bloggkrönika från Version Noll
Spelledarens Pod - Av spelledare, för spelledare, om spelledare, samt ett och annat spelmöte
 
Jonis
Posts: 45
Joined: Mon 12 Sep 2011, 03:55

Re: CORIOLIS CUSTOM DICE – UNLOCKED!

Fri 13 Apr 2018, 21:47

Vilka tärningar?

Kollade på https://www.kickstarter.com/projects/11 ... -mutant-ye

Men hittade inga tärningar..
 
Byrax
Posts: 1093
Joined: Fri 08 Jan 2016, 10:42
Location: Mythic North

Re: CORIOLIS CUSTOM DICE – UNLOCKED!

Fri 13 Apr 2018, 22:15

Från Emissariekicken.
http://bfy.tw/Hdc3

,)

Who is online

Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 2 guests