User avatar
Snabelskorna
Topic Author
Posts: 37
Joined: Tue 06 Jun 2017, 11:54

Ständigt dessa pdf:er

Sun 15 Oct 2017, 11:58

Halloj!
Köpte Ur Varselklotet från en webbutik (inte Ligans), och har ett vagt minne av att jag läst att alla köp ska kunna ge pdf:er vid uppvisande av kvitto. Är jag helt ute och cyklar? Vi drar igång en kampanj i dagarna och det vore härligt att ha en bok till spelarna och en pdf som SL.
"Men slå tärningen då för fan!"
 
User avatar
Jurij 1138
Posts: 329
Joined: Fri 29 Apr 2011, 09:15
Location: Zonen på Öarna

Re: Ständigt dessa pdf:er

Sun 15 Oct 2017, 16:06

Halloj!
Köpte Ur Varselklotet från en webbutik (inte Ligans), och har ett vagt minne av att jag läst att alla köp ska kunna ge pdf:er vid uppvisande av kvitto. Är jag helt ute och cyklar? Vi drar igång en kampanj i dagarna och det vore härligt att ha en bok till spelarna och en pdf som SL.
De har gått ut och sagt att eftersom de nu finns att köpa separat så får man inte längre med dem när man inte köper av dem själva.
________________________
Meka Extraordinaire
 
User avatar
Snabelskorna
Topic Author
Posts: 37
Joined: Tue 06 Jun 2017, 11:54

Re: Ständigt dessa pdf:er

Sun 15 Oct 2017, 20:15

Halloj!
Köpte Ur Varselklotet från en webbutik (inte Ligans), och har ett vagt minne av att jag läst att alla köp ska kunna ge pdf:er vid uppvisande av kvitto. Är jag helt ute och cyklar? Vi drar igång en kampanj i dagarna och det vore härligt att ha en bok till spelarna och en pdf som SL.
De har gått ut och sagt att eftersom de nu finns att köpa separat så får man inte längre med dem när man inte köper av dem själva.
Aj då. Tack för svaret och kunskapen. Jag får helt enkelt scanna in de sidor jag känner att jag behöver och ge boken till spelarna.
"Men slå tärningen då för fan!"

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests