johan.almsen
Topic Author
Posts: 73
Joined: Tue 24 Nov 2015, 00:49

Coriolis e-bok?

Tue 01 Aug 2017, 12:40

Hej. Erratan till Coriolis verkar bli ganska lång, och därmed svår att överblicka när man jämför regler mellan bok och errata. Jag förstår att ett nytryck ligger långt fram i tiden, eller kanske inte alls, men skulle det vara möjligt att skapa en e-bok åtminstone till oss som har backat Kickstartern, där allt är korrekt skrivet? Det skulle underlätta mängder.

/Johan
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4896
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Coriolis e-bok?

Sun 06 Aug 2017, 03:30

Hej. Erratan till Coriolis verkar bli ganska lång, och därmed svår att överblicka när man jämför regler mellan bok och errata. Jag förstår att ett nytryck ligger långt fram i tiden, eller kanske inte alls, men skulle det vara möjligt att skapa en e-bok åtminstone till oss som har backat Kickstartern, där allt är korrekt skrivet? Det skulle underlätta mängder.

/Johan
Jajamen, det är på gång! Nils håller i detta.
Fria Ligan
 
johan.almsen
Topic Author
Posts: 73
Joined: Tue 24 Nov 2015, 00:49

Re: Coriolis e-bok?

Mon 07 Aug 2017, 08:20

Fantastiskt underbart att höra! Glädjande!
 
Vargbane
Posts: 18
Joined: Fri 28 Jul 2017, 14:00

Re: Coriolis e-bok?

Tue 15 Aug 2017, 20:49

Hej,
Hade en liknande fråga: Har Kickstartat engelska utgåvan och erhållit både bok och e-bok; men skulle gärna vilja ha en svensk version av e-boken utan att köpa den fysiska boken (inte förrän nästa utgåva kommer iallafall). Kan ni lösa detta om jag skickar mina Kickstarter-uppgifter?
//Vargbane
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4896
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Coriolis e-bok?

Tue 22 Aug 2017, 19:54

Hej,
Hade en liknande fråga: Har Kickstartat engelska utgåvan och erhållit både bok och e-bok; men skulle gärna vilja ha en svensk version av e-boken utan att köpa den fysiska boken (inte förrän nästa utgåva kommer iallafall). Kan ni lösa detta om jag skickar mina Kickstarter-uppgifter?
//Vargbane
Du menar PDF:en? Ok, mejla oss på info@frialigan.se så löser vi det.
Fria Ligan
 
Vargbane
Posts: 18
Joined: Fri 28 Jul 2017, 14:00

Re: Coriolis e-bok?

Tue 19 Sep 2017, 18:34

Det är löst, hittade min länk! :)

När du ändå är här; musik till Coriolis förutom den som inte skall finnas på YouTube..? Gärna spellistor på Spotify om ni vet ngra?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests