User avatar
VonRijn
Topic Author
Posts: 40
Joined: Sat 01 Mar 2014, 18:22

The Electric State? (Simon Stålenhags nya bok)

Sat 27 Aug 2016, 09:19

Fria Ligan - får jag kort fråga när det officiella tillkännagivandet av Simon Stålenhags utpekade nya bok The Electric State väntas meddelas? (för den som inte nåtts av nyheten konstateras i en intervju med Stålenhag att arbetet med boken är i full färd)
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4897
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: The Electric State? (Simon Stålenhags nya bok)

Sat 27 Aug 2016, 10:18

Fria Ligan - får jag kort fråga när det officiella tillkännagivandet av Simon Stålenhags utpekade nya bok The Electric State väntas meddelas? (för den som inte nåtts av nyheten konstateras i en intervju med Stålenhag att arbetet med boken är i full färd)
Det borde inte dröja så länge. Men först ska vi officiellt lansera Flodskörden (vilket sker på bokmässan om en månad). :)
Fria Ligan
 
User avatar
VonRijn
Topic Author
Posts: 40
Joined: Sat 01 Mar 2014, 18:22

Re: The Electric State? (Simon Stålenhags nya bok)

Sat 27 Aug 2016, 12:05

Det borde inte dröja så länge. Men först ska vi officiellt lansera Flodskörden (vilket sker på bokmässan om en månad). :)
Aha - lustigt nog är det boken jag precis börjat läsa till frukostpannkakorna under förmiddagen (hälften idag, hälften imorgon). Är tanken möjligtvis att nästa bok skall ges ut i samma format som de första, med eller utan gräsrotsfinansiering?

Image
 
User avatar
VonRijn
Topic Author
Posts: 40
Joined: Sat 01 Mar 2014, 18:22

Re: The Electric State? (Simon Stålenhags nya bok)

Mon 17 Apr 2017, 19:27

Fria Ligan - jag skakar gärna liv i den här tråden igen, post-Gothcon. Finns något att rapportera om The Electric State, formatet och finansieringsmodellen?
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4897
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: The Electric State? (Simon Stålenhags nya bok)

Tue 18 Apr 2017, 20:52

Info kommer inom några veckor, håll ut. :)
Fria Ligan

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests