Vi ber att få återkomma om detta!Kommer det bli någon kickstarter på Nisse Fantasyrollspelet. Eller nöjer ni er med kickstarten som var på Nisseboken. Jag är gärna med och kickstartar så det blir en tryckt låda
Vi ber att få återkomma om detta!Kommer det bli någon kickstarter på Nisse Fantasyrollspelet. Eller nöjer ni er med kickstarten som var på Nisseboken. Jag är gärna med och kickstartar så det blir en tryckt låda
Vi har massor av idéer och det pågår mycket bakom kulisserna, men just nu ligger vårt fokus på Tales from the Loop och Mutant Elysium. Men mer info kommer i vår!Jag är enormt nyfiken på hur planerna ser ut för retrofantasyspelet från Gulliksson-kickstarterns stretchgoal. Inte hört nåt på ett tag nu. Någon som kan säga nåt?
Jag hoppas det blir ett spel där man kan:Vi har massor av idéer och det pågår mycket bakom kulisserna, men just nu ligger vårt fokus på Tales from the Loop och Mutant Elysium. Men mer info kommer i vår!Jag är enormt nyfiken på hur planerna ser ut för retrofantasyspelet från Gulliksson-kickstarterns stretchgoal. Inte hört nåt på ett tag nu. Någon som kan säga nåt?
Kul idéer.Jag hoppas det blir ett spel där man kan:Vi har massor av idéer och det pågår mycket bakom kulisserna, men just nu ligger vårt fokus på Tales from the Loop och Mutant Elysium. Men mer info kommer i vår!Jag är enormt nyfiken på hur planerna ser ut för retrofantasyspelet från Gulliksson-kickstarterns stretchgoal. Inte hört nåt på ett tag nu. Någon som kan säga nåt?
- Infiltrera det Ylande Tornet för att stjäla Vindarnas Kodex från dess galne Besvärjare
- Tvinga den rasande Magamsauren tillbaka ned i Vulkanklyftan efter att ha tillkalat den av misstag
- Dyka efter förtrollade jadeknivar i albinokrakens grottsjö för att finna vapen mot gastarna i Mörkerkummlen
- Fly från snabbfotade vargryttare ledda av svartalfskonungen Gryx genom en förstenad skog
Och mycket, mycket annat!
Tack! Typsnitten var gratis och formuläret gjordes i paintIntressant, och snyggt rollformulär!
Just Hjältepoäng istället för Mutationspoäng känns som en naturlig väg för äventyrsfantasy. Antagligen är hela mekaniken mindre 'smärtsam' för rollpersonen.