User avatar
Svante Landgraf
Posts: 40
Joined: Thu 04 Apr 2013, 17:27

Re: Kommande moduler?

Wed 11 Dec 2013, 12:23

En Fontra Cilor-modul låter väldigt lockande! Om jag minns rätt finns det väl en hel del material som Lilja skrev som aldrig kom med i första regelboken också?
(sound of spatiotemporal holocaust)
 
User avatar
Tomas
Site Admin
Posts: 4896
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:31

Re: Kommande moduler?

Wed 11 Dec 2013, 21:09

Stämmer. Och samme herr Lilja har skrivit grunden till den planerade Fontra Cilor-modulen. Den behövs dock byggas ut lite (för att inte tala om illustreras) innan materialet räcker till en maffig modul. Så här i efterhand känner vi att Tramenze blev lite i tunnaste laget - Tricilve är mer det format vi siktar på.
Fria Ligan
 
ancientspace
Posts: 9
Joined: Wed 05 Feb 2014, 02:08

Re: Kommande moduler?

Sat 15 Feb 2014, 00:58

Funderar på de planerade uppföljarna till Tramenze.. Har ni någon uppfattning om hur långt fram i tiden det kan röra sig om, på ett ungefär? En komplett trilogi skulle jag vilja sätta tänderna i så snart det bara är möjligt. :)
 
User avatar
Kosta
Site Admin
Posts: 1532
Joined: Fri 08 Apr 2011, 11:04

Re: Kommande moduler?

Sat 15 Feb 2014, 01:04

Funderar på de planerade uppföljarna till Tramenze.. Har ni någon uppfattning om hur långt fram i tiden det kan röra sig om, på ett ungefär? En komplett trilogi skulle jag vilja sätta tänderna i så snart det bara är möjligt. :)
Nästa steg är FC-delen som Tomas nämner. Det är en jäkligt cool story men som sagt inte färdig ännu på ett tag. Vi har lärt oss att var försiktiga med deadlines ;)
Fria Ligan
 
ancientspace
Posts: 9
Joined: Wed 05 Feb 2014, 02:08

Re: Kommande moduler?

Wed 19 Feb 2014, 03:24

Funderar på de planerade uppföljarna till Tramenze.. Har ni någon uppfattning om hur långt fram i tiden det kan röra sig om, på ett ungefär? En komplett trilogi skulle jag vilja sätta tänderna i så snart det bara är möjligt. :)
Nästa steg är FC-delen som Tomas nämner. Det är en jäkligt cool story men som sagt inte färdig ännu på ett tag. Vi har lärt oss att var försiktiga med deadlines ;)
Ok, då får jag se fram emot Fontra Cilor-modulen så länge. Det är ju inte helt fel det heller. ;)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest