User avatar
kjw1
Posts: 132
Joined: Sun 22 May 2011, 05:33

kors och tvärs

Fri 07 Oct 2011, 23:00

Bra tänkt. Jag ber Nisse fixa en egen kategori.
Fint! Jag tror att det är väldigt bra med en tydlig och samlad plats för det nya PA-projektet. Något som också (förhoppningsvis) hjälper till att skapa intresse för produkten ;)

OM det inte är för mycket besvär för Nils (eller krångligt och omständigt i största allmänhet) skulle det passa kanon att flytta ett par trådar jag känner lite ansvar för dit. (År Noll-historik eller renodlad setting snarare än V0):

År Noll (en PA-setting)
År Noll - inspirationsstafett
Projekt: Gryning - en metaplot (från JFAB Forum)

Jag lovar i så fall att i gengäld fylla på med lite mer inspiration och (så snart jag hinner) uppdatera länkar som ev bryts inom forumet...
[kJw1]
prudentia nostra constatia
 
User avatar
kjw1
Posts: 132
Joined: Sun 22 May 2011, 05:33

(ännu ett litet steg) närmare katastrofen

Fri 07 Oct 2011, 23:13

Där kan jag beskriva lite hur jag tänker mig spelet. Jag har faktiskt en rätt klar bild av hur jag vill att spelet ska se ut - men det är föga troligt att faktiskt blir så i slutändan! Vill gärna bolla idéer med er.
Återkommer.
Det ser jag verkligen fram mot! Har faktiskt avhållit mig från att vara frågvis då jag trott att du ville vänta och förstått att det finns mycket annat för er att ro iland... Har dock varit ganska trygg i denna väntan då den info som sipprat varit rätt tillfredställande.

/KJW1
[kJw1]
prudentia nostra constatia

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests